Re: Lid worden van LUGNET
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 2 Dec 1999 00:02:25 GMT

Hey kijk gaaf dat is vijf leden...

Dave

Jaco van der Molen <jmolen@globalxs.nl> wrote in message
news:FM2562.995@lugnet.com...
Ik ben al lid ook...

Dave Jost <djost@cybertrails.com> wrote in message
news:FM22Lu.5Jx@lugnet.com...
Update 2

Mark is is Lugnet lid....

Gerard... inbehandeling, envelop ligt klaar..

Sybrand...  in behandeling, envelop ligt klaar..

Zover ik weet 4 leden uit nederland (niet slecht in anderhalve week
tijd)...OF zijn er al meer leden...??? als er verder nog gegadigden zijn
hoor ik het wel...

Groetjes

Dave

Dave Jost <djost@cybertrails.com> wrote in message
Hallo..

Even een update...

Mark zijn lidmaatschap is in Todd zijn handen, ik heb zijn guldens • ontvangen
en de check (dollars) naar Todd gestuurd..

Sybrand, Ik ben nog steeds beschikbaar zodra je gereed bent om verder • te
gaan..

Ieder ander die interesse heeft, please e-mail..

Met groet

Dave

PS Mark en Ton... bedankt voor jullie vetrouwen!!