Re: Lid worden van LUGNET
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Mon, 22 Nov 1999 08:10:29 GMT

Voor diegene die nog twijvelen: ik heb al redelijk veel zaken gedaan met Dave en
hij is 100% OK.
Volledig betrouwbaar, stipt en (net als wij) een zeer grote AFOL.

Dave: het geld is onderweg!

Mark "I'm gonna be a Lugnet-lid" de Kock

"Ton Reesink" <reesink@casema.net> on 11/19/99 09:56:54 PM

Please respond to "Ton Reesink" <reesink@casema.net>