  Re: Lid worden van LUGNET

Hallo.. Even een update... Mark zijn lidmaatschap is in Todd zijn handen, ik heb zijn guldens ontvangen en de check (dollaars) naar Todd gestuurd.. Sybrand, Ik ben nog steeds beschikbaar zodra je gereed bent om verder te gaan.. Ieder ander die (...) (25 years ago, 28-Nov-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Lid worden van LUGNET

Ik ben al lid ook... Dave Jost <djost@cybertrails.com> wrote in message news:FM22Lu.5Jx@lugnet.com... (...) met (...) (25 years ago, 1-Dec-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Lid worden van LUGNET

Update 2 Mark is is Lugnet lid.... Gerard... inbehandeling, envelop ligt klaar.. Sybrand... in behandeling, envelop ligt klaar.. Zover ik weet 4 leden uit nederland (niet slecht in anderhalve week tijd)...OF zijn er al meer leden...??? als er verder (...) (25 years ago, 1-Dec-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Lid worden van LUGNET