Re: lego 2000 golf 1
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Mon, 22 Nov 1999 22:40:44 GMT

Thanks voor de info!

Geen nieuwe trein sets? Geen Milennium Slizer 8520?

Cheers,
Ton

Barry Lamers <barry.lamers@wxs.nl> wrote in message
Hoi medelegofanaten,

Afgelopen vrijdag  heb ik weer eens bezoek gehad van Hans Frenk,
legovertegenwoordiger. Hij kwam me de nieuwe artikelen voor 2000 laten • zien
en aanbieden. Helaas kon hij alleen de artikelen die in de eerste golf
uitkomen laten zien. Deze golf zal net voor kerst 1999 in de winkels
verschijnen.
Eerst een paar wetenswaardigheden:
1) Lego primo krijgt een andere naam: LEGO BABY (Origineel !!)
2) Er komt een nieuwe Duplo trein
3) De nieuwe catalogus zal pas in Januari verschijnen
4) De set's die in golf 1 verschijnen:

Lego Baby
2468 Mijn eerste rammelaar
2503 Muziek appel