Subject:
Vraagje
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Mon, 22 Nov 1999 22:33:14 GMT

Beste medelegofanaten,

Ik heb de mogelijkheid om een partij lego op te kopen van een tweetal
nummers. Omdat het over grotere aantallen gaat zou ik graag willen weten of
jullie in de onderstaande dozen interesse hebben en zo ja voor welk aantal.
De prijs die erbij staat is een indicatie-prijs. Het is nog niet zeker dat
ik een of beide set's opkoop.

6979 voor fl 85,00
8299 voor fl 55,00

Mocht je interrese hebben laat het me even weten. Zo kan ik de aankoop beter
inschatten.

Bij voorbaad dank
Barry Lamers