  Vraagje

Beste medelegofanaten, Ik heb de mogelijkheid om een partij lego op te kopen van een tweetal nummers. Omdat het over grotere aantallen gaat zou ik graag willen weten of jullie in de onderstaande dozen interesse hebben en zo ja voor welk aantal. De (...) (25 years ago, 22-Nov-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Vraagje

Barry Lamers wrote in message ... (...) Prijs is wel aardig, maar deze doos heeft al een half jaar her en der in de opruiming gelegen, dus ik denk dat men al voorzien is. (...) Prima prijs, maar ik heb 'm al en qua onderdelen is het nogal (...) (25 years ago, 1-Dec-99, to lugnet.loc.nl)