  Lid worden van LUGNET

Is hier iemand die lid gaat worden van LUGNET? -- Greetingz... Sjaacko (25 years ago, 15-Nov-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Lid worden van LUGNET

Ik heb me ook aangemeld. Betalen wordt inderdaad een beetje lastig. Internationaal betalingsverkeer is belachelijk duur. Het zou fijn zijn als Todd creditcard-betalingen zou kunnen accepteren. Anders heb ik nog wel wat dollars liggen van mijn (...) (25 years ago, 18-Nov-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Lid worden van LUGNET

(...) Hallo Dave, Unfortunately, I don't speak Nederlandse, but it looks close enough to Deutsch that I can make out enough of it to see your question. Anyway, I have some good news -- I just learned from my bank yesterday that they are able to (...) (25 years ago, 19-Nov-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Lid worden van LUGNET

Hallo... Ik zou jullie graag willen helpen met betalen....!! Hoe??? wel ik woon in de US.. OK so what... well ik heb namelijk ook een nederlandse bankrekening en een digipas.... met andere woorden...Je kunt een bepaalt bedrag op mijn rekening (...) (25 years ago, 19-Nov-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Lid worden van LUGNET

Hoi Dave, Hartstikke goed aanbod! Thanks! Ik had nog dollars liggen dus heb dat gewoon op de post gedaan. Ik heb dat vaker gedaan, tot nu toe zonder problemen. Groet, Ton Dave Jost <djost@cybertrails.com> wrote in message (...) (25 years ago, 19-Nov-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Lid worden van LUGNET

Ha die Ton... Yes cash sturen gaat ok Prima... Ik heb ternet met Todd geemailt over mijn aanbod en hij heeft er ook geen problemen mee. Met groet Dave Ton Reesink <reesink@casema.net> wrote in message news:FLGrL9.M3y@lugnet.com... (...) storten (...) (25 years ago, 19-Nov-99, to lugnet.loc.nl)