Re: Lid worden van LUGNET
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 18 Nov 1999 23:04:49 GMT

Ik heb me ook aangemeld. Betalen wordt inderdaad een beetje lastig.
Internationaal betalingsverkeer is belachelijk duur. Het zou fijn zijn als
Todd creditcard-betalingen zou kunnen accepteren.
Anders heb ik nog wel wat dollars liggen van mijn laatste vakantie. Desnoods
stop ik die in een envelop en stuur ze op....

Arjen

Jaco van der Molen wrote in message ...
Is hier iemand die lid gaat worden van LUGNET?

--
Greetingz...

Sjaacko