    Re: Met onze LEGO naar een modelspoorbeurs —Eric Brok
   De organisatie van Eurospoor ziet het zeker zitten om ons een LEGO-modeltreinlandschap te laten presenteren op Eurospoor volgend jaar. Ik wil hier graag aan meedoen, maar wil liever niet de hele organisatie van het gebeuren voor mijn rekening nemen. (...) (25 years ago, 15-Nov-99, to lugnet.loc.nl)

        Re: Met onze LEGO naar een modelspoorbeurs —Nico Hoogerbrug
   Hi Eric and all others, (...) Als Eric en Manfred als leden van De Bouwsteen dit willen trekken kan dat natuurlijk altijd, het lijkt mij zelfs een goede promotie voor LEGO en De Bouwsteen. Maar financiele concequenties in relatie of verband houdend (...) (25 years ago, 15-Nov-99, to lugnet.loc.nl)

        Re: Met onze LEGO naar een modelspoorbeurs —Eric Brok
   (...) Eurospoor zei me dat onze deelname waarschijnlijk kostenloos zou zijn, dus daarover hoeven we ons voorlopig geen zorgen te maken. Eric (25 years ago, 16-Nov-99, to lugnet.loc.nl)