Re: Gelukkig nieuwjaar
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 7 Jan 1999 09:57:08 GMT

Ik heb die nieuwe catalogus al sinds 27 december. Samen met twee nieuwe
SpacePort doosjes. Zien er wel leuk uit, maar ik denk dat ik voorlopig ga
sparen voor als de StarWars sets uitkomen.

Weten jullie waarom van de adventures de nieuwe sets niet in de catalogus
staan, maar wel gedeeltes op de foto's? Ik bedoel de spinnen, die bij de
Adventures staan en de Inca-chief, die achterop bij de prijsvraag staat...

Viel me ook al op. Is een pijnlijk foutje omdat de prijsvraag achterop
vereist dat je de Inca-indiaan in verband brengt met de spin (als ik me goed
herinner).
Hopelijk komen de nieuwe Adv. toch uit als verrassing.
Ook zien we in de cat nog geen '99-Ninja's (behalve de minifig-set).

Wat me verder opviel aan de catalogus:

1) Opvallend meer nadruk in beeld en tekst op het bouwen van eigen creaties.
(goede ontwikkeling)
2) Vasthouden aan die lastige 'tabbladen' (zou na vorig jaar als experiment
slecht bevallen moeten zijn)
3) Veel meer Engelse aanduidingen, zoals de namen van de thema's en een
aantal dozen (bv Super Car).

Eric Brok
Visit LEGO ON MY MIND:
Dutch section: