Subject:
Gelukkig nieuwjaar
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 6 Jan 1999 11:44:18 GMT

Hallo iedereen

Allereerst wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar toewensen.
Ten tweede heb ik een vraag. Het laatste berichtje dat op deze
nieuwsgroep staat is nog van voor de kerstdagen. Klopt dit en is
iedereen met vakantie of met de nieuwe sets aan de gang, of doet m'n
browser het niet goed (bij andere nieuwsgroepen geeft hij wel nieuwe
berichten weer) ?
Heeft iemand trouwens al de nieuwe catalogus ? Ik heb hem al op het net
gezien en ik heb in de winkel een kaartje gezien waarop stond dat er een
nieuwe catalogus was, maar ik heb de catalogus zelf nog niet in het echt
gezien.

Groeten,

Sybrand Bonsma