    [offtopic] E-mail probleem —Frank Buiting
   Hoi, Wegens problemen met Chello/UPC is er blijkbaar een groot deel van mijn mail niet aangekomen(*. Ik ben inmiddels weer bij met het reply-en van mailtjes die wel zijn aangekomen. Dus als je me de afgelopen maand een mailtje hebt gestuurd en er (...) (21 years ago, 27-Nov-03, to lugnet.loc.nl)