Subject:
[offtopic] E-mail probleem
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 27 Nov 2003 07:26:30 GMT

Hoi,

Wegens problemen met Chello/UPC is er blijkbaar een groot deel van mijn mail
niet aangekomen(*.
Ik ben inmiddels weer bij met het reply-en van mailtjes die wel zijn aangekomen.
Dus als je me de afgelopen maand een mailtje hebt gestuurd en er nog geen reply
op hebt gehad, dan is de kans groot dat het in de chaos verloren is gegaan.
Mocht ik je mailtje gemist hebben, als het goed is werkt alles weer, dus zou de
mail nu weer aan moeten komen.

-Frank

*) De administratie van UPC weet blijkbaar niet meer wie nou klant is en wie
niet en sluit dan "per-ongeluk" accounts af... verdere details van deze misere
zal ik besparen...