  Nieuw model toevoegd aan m'n website

Zojuist heb ik m'n webstek aangevuld met een 'nieuw' model. Nieuw tussen aanhalingstekens omdat ik een gedeelte ervan reeds twee jaar geleden gebouwd heb. Het gaat hier om een (URL) MAN 6x6 kipper>, waaraan ik eind vorig jaar een aanhangwagen heb (...) (21 years ago, 17-Aug-03, to lugnet.loc.nl, FTX)