Subject:
Nieuw model toevoegd aan m'n website
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sun, 17 Aug 2003 21:02:45 GMT

Zojuist heb ik m’n webstek aangevuld met een ‘nieuw’ model. Nieuw tussen aanhalingstekens omdat ik een gedeelte ervan reeds twee jaar geleden gebouwd heb. Het gaat hier om een MAN 6x6 kipper, waaraan ik eind vorig jaar een aanhangwagen heb toegevoegd. Begin dit jaar begon ik met de bouw van een Liebherr graafmachine die als lading moet fungeren. Ook die is inmiddels af, maar de beschrijving ervan volgt later. Ditmaal heb ik ook filmpjes van een model op de site gezet. Sinds ik ook een digitale camera heb, kan ik daar gebruik van maken.

Dennis Bosman