  Re: Terug in nederland

Dank je Manfred! Ik heb in het onderwijs gewerkt in China en heb al die tijd mijn LEGO hier in Nederland bij mijn ouders opgeslagen. Binnenkort kan er dus weer gebouwd worden! Hopelijk kan ik ook eens naar een bijeenkomst komen. Als die hier (...) (21 years ago, 29-Jul-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: Terug in nederland

(...) Voor een vooraankondiging van LEGOWORLD 2003, zie: (URL) van de "De Bouwsteen" worden op hun site aangekondigd: (URL) daar onder de menu-knoppen "De Vereniging" en vervolgens "Clubdagen". (Momenteel staat er nog de reeds gehouden clubdag van 7 (...) (21 years ago, 30-Jul-03, to lugnet.loc.nl)