Re: Info C1000 promosetjes
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Fri, 4 Jul 2003 13:49:27 GMT

Het Belville setje heeft nummer 5873, bevat een teddybeer, een transparant
groene kikker, twee setjes van 2 rode bessen, een groene schep, blauwe mand
(zo'n ding voor op de rug van een minifig), een 4x4 groene plaat met daarop
een raam en die bloem-dingen (een grote met stengel en 2x2 ronde 'tile' met
lieveheersbeestje, en een bloem zoals die al jaren in BASIC sets zit).

Groeten,

Stefan (die te lui is om op Peeron alle onderdeelnummers op te zoeken).

"M. Moolhuysen" <moom@nospam-chello.nl> wrote in message
news:HHD5GJ.EI7@lugnet.com...
Hallo allemaal:

Zeker ben ik van twee C1000 promo setjes die al daadwerkelijk in mijn • bezit
zijn:

#5437 Explore Imagination (Duplo) Promotional Set. Dit is een geheel nieuw
setnummer, en een variant op de al bestaande McDonald's Promotional Set • #1384.
De overeenkomst tussen #5437 en #1384 is dat er hetzelfde aantal en • dezelfde
vorm elementen in zit, maar het vershil is dat de stenen andere kleuren • hebben.
Ik heb een foto van het polyzakje naar Lugnet gestuurt, en deze is • inmiddels al
aan de set database toegevoegd. Zie:
http://guide.lugnet.com/set/5437

# 7223 Designer Set Yellow Truck. Hiervan stond reeds een foto op Lugnet:
http://guide.lugnet.com/set/7223

Verder kan ik enkel afgaan op de plaatjes die ik op de website
http://www.c1000.nl/ kon herkennen:

De Racers set op de hoofdpagina lijkt mij #4301:
http://guide.lugnet.com/set/4301

Als je op de knop "Acties" klikt, knom je op een pagina met meer • informatie. Ik
denk dat de Bionicle met werpschijf middenonder #1393 "Matoro" is:
http://guide.lugnet.com/set/1393

Ik heb geen idee tot welke set de Bionicle rechtsboven, met het wapen dat • zowel
een hamer- als een sikkeluiteinde heeft (wel meen ik mij te herinneren dat • dit
onderdeel tijdens het bezoek van de club aan LEGO-fabriek door één van de
spuitgietmachines gemaakt werd)

Ook het (waarschijnlijk Bellville) setje linksonder heb ik niet in de set
database kunnen teruggevinden. Een dergelijk soort bloem zit ook in set • #5859
"Little Garden Fairy", maar er zijn te veel verschillen om het die set te • kunnen
laten zijn.

Met vriendelijke groet, M. Moolhuysen.