Subject:
BFC in MLCad
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 2 Jul 2003 20:02:46 GMT

Hallo allemaal,

Graag zou ik van iemand uitleg willen over BFC, als al iemand het weet :-)
Wat is het, wat doet het en wat kan je er mee?
Ik weet dat het iets met renderen te maken heeft in POV-Ray maar wat het
doet in MLCad niet.

Je kunt dit aanvinken bij:

Settings > General > Change...
Tabblad Rendering en is alleen beschikbaar als je Optimalisations op Off
zet.

Als ik dit inschakel kan ik eigenlijk geen verschil ontdekken.

Jaco