  Waar vind ik LEGO-robotica onderdelen?

Onderstaande mail ontving ik recentelijk: *** Beste Dennis, Al meer dan 10 jaar gebruik ik Lego (robotica) in mijn lessen in het vo. Helaas mis ik na al die jaren een aantal onderdelen. Ik ben op zoek naar: gele 4,5v lichtsteentjes geel van kleur (...) (21 years ago, 8-Jun-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: Waar vind ik LEGO-robotica onderdelen?

Tip 1: Andere Dacta leveranciers in Nederland: (URL) 2: plaats een advertentie in een vakblad voor docenten. Goeie kans dat er een school is die het niet meer gebruikt maar nog in een kast heeft liggen. Tip 3: Bricklink. De lichtsteentjes zijn nog (...) (21 years ago, 9-Jun-03, to lugnet.loc.nl)