Subject:
Waar vind ik LEGO-robotica onderdelen?
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sun, 8 Jun 2003 17:34:04 GMT

Onderstaande mail ontving ik recentelijk:

***

Beste Dennis,

Al meer dan 10 jaar gebruik ik Lego (robotica) in mijn lessen in het vo. Helaas
mis ik na al die jaren een aantal onderdelen.
Ik ben op zoek naar:
gele 4,5v lichtsteentjes geel van kleur met 4 noppen er bovenop .
bijpassende grijze snoeren.
bijpassende doorzichtige steentjes met 2 noppen.
Lego-robotica-interfacekaarten voor in de computer.
Met dit materiaal laat ik kinderen met LegoLines stoplichten en een reuzenrad
programmeren.
Bij Heutink een schoolleverancier, kan ik het niet meer bestellen en op de
officiele Lego-site kan ik het ook niet vinden. Ik heb er grote behoefte aan!
Weet jij raad?

Groeten,
Tom Berends
docent techniek
GeldersMozaiek
Arnhem

***

Ik heb Tom gemaild dat ik dit bericht op Lugnet gezet heb. Mocht iemand een tip
hebben, mail dit dan even naar Tom: tomberends@hetnet.nl

Mvg, Dennis Bosman