Re: Vraagje - Lego in Efteling ?
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sat, 7 Jun 2003 19:23:57 GMT

De vorige keren dat ik in de Efteling was, bevond deze show zich in een hal
tegenover de ingang van Fata Morgana (rechts van de toiletten). Ik heb geen
idee of hij er dit jaar weer gaat komen, en of hij er al is.

Overigens was een groot deel van de daar aanwezige modellen ook op Legoworld
te bewonderen.

Groeten,

Stefan.

--
---
YellowHead Studios. Where LEGO comes to life.
Hallo,

Mijn kinderen gaan volgende week dinsdag naar de Efteling. Is daar een • Lego
tentoonstelling (diorama) of niet? Indien wel, waar is die te vinden?

Groetjes,
Ludo