  Vraagje - Lego in Efteling ?

Hallo, Mijn kinderen gaan volgende week dinsdag naar de Efteling. Is daar een Lego tentoonstelling (diorama) of niet? Indien wel, waar is die te vinden? Groetjes, Ludo (21 years ago, 6-Jun-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: Vraagje - Lego in Efteling ?

De vorige keren dat ik in de Efteling was, bevond deze show zich in een hal tegenover de ingang van Fata Morgana (rechts van de toiletten). Ik heb geen idee of hij er dit jaar weer gaat komen, en of hij er al is. Overigens was een groot deel van de (...) (21 years ago, 7-Jun-03, to lugnet.loc.nl)