    Re: LEGO deelnemers tijdens de Modelshow Europe —Dennis Bosman
   Stefan, Ze zal DIT JAAR aanwezig zijn. A.s. zaterdag dus. De deuren gaan om 10:00 uur open en de show duurt tot 16:00 uur. Entree zoals gezegd EUR 6,= (geen idee of je ook nog parkeergeld moet betalen, want als deelnemer ben je altijd gratis binnen (...) (21 years ago, 9-Apr-03, to lugnet.loc.nl)

        Re: LEGO deelnemers tijdens de Modelshow Europe —Dennis Bosman
   De show is net achter rug. Helaas kan ik wel zeggen. Wat een drukte! Eigenlijk stonden er gewoon veel te veel deelnemers. In totaal heb ik zo'n tien deelnemers geteld met LEGO (incl. mijn persoontje en Duq ;-) En ik heb zeer zeker weer ideeen (...) (21 years ago, 12-Apr-03, to lugnet.loc.nl)

        Re: LEGO deelnemers tijdens de Modelshow Europe —Stefan Sanders
     (...) Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik heb een hele tijd met haar gesproken en ook een flinke tijd zitten kijken naar de afstandsbediening voor haar nieuwe model. Nu ik daar thuis nog eens over nadenk, vraag ik me toch weer af hoe ze bepaalde (...) (21 years ago, 14-Apr-03, to lugnet.loc.nl)

         Re: LEGO deelnemers tijdens de Modelshow Europe —Jeroen de Haan
     (...) En daar ben ik het weer helemaal mee eens. Met het excuus dat het leuk voor mijn zoon zou zijn, al die hijskranen en keepwagens, wilde ik eigenlijk alleen maar Jeniffer Clark ontmoeten en haar werk in het echt zien. Maar ook het werk van Duq (...) (21 years ago, 14-Apr-03, to lugnet.loc.nl)

        Re: LEGO deelnemers tijdens de Modelshow Europe —Dennis Bosman
   (...) Achter bijgaande links zijn foto's te zien van wat zoal tijdens de show te zien was. Zelf moet ik nog foto's uploaden (op Brickshelf). Die volgen later en zullen alleen maar LEGO-modellen tonen. Tussen al deze foto's zijn ook LEGO-modellen te (...) (21 years ago, 25-Apr-03, to lugnet.loc.nl)