  Re: Nederlandse versie MLCad - voortgang

(...) Edit->Bewerken lijkt mij een uitstekende keuze "mode" zou ik eerder als "modus" vertalen. Is dat "modus" nodig om het te begrijpen? Of kun je het helemaal weglaten? View kan eventueel ook "voorvertonen" of "tonen" zijn. Ik ken het programma (...) (21 years ago, 3-Apr-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: Nederlandse versie MLCad - voortgang

(...) Ik denk dat ik voor Bewerken ga. (...) programma (...) Voorvertonen is een hele goeie! Die doen we! (...) Voor MLCad komt er ook aan. Voor POVRay weet ik niet. (...) Dank je voor de input! Blijf kijken, misschien kan je nog meer helpen? Jaco (21 years ago, 3-Apr-03, to lugnet.loc.nl)