Re: toychamp
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Fri, 24 Jan 2003 13:38:14 GMT

"Ronald Troost" <r.troost@home.nl> wrote in message
news:H6v2nB.KJx@lugnet.com...
Ga nooit op informatie af die anderen je geven. Die is niet altijd
betrouwbaar, kijk en oordeel zelf.
Er is in Roosendaal al een jaar of 2 een ToyChamp en die is op Lego gebied
duidelijk de goedkoopste. Bart Smit en Intertoys leggen het elke keer weer
af als ik de prijzen ga vergelijken. Het enige is dat BS en IT zo
bekend zijn en gemakkelijk worden binnengelopen door 'het publiek'.
Helaas heb ik even geen actuele prijzen bij de hand, maar echt ga zelf
kijken. Als de prijzen net zo scherp zijn als in Roosendaal is het beslist
de moeite waard.

In dit geval had Saskia gelijk: ToyChamp Eindhoven is niks bijzonders
(behalve dat ze een Yoda Sculpture hebben staan, zie je niet vaak in de
gewone winkel). Het voordeligste adres voor niet-afgeprijsde Lego in de
buurt is naar mijn idee vaak Top1Toys (vroeger de Gestelse Bazar) in de
Hoogstraat, niet eens zo ver van de ToyChamp vandaan.

Stefan.
---
YellowHead Studios. Where LEGO comes to life!
http://www.yellowhead.8m.com/