Re: Nieuwe treinen voor 2003?
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Mon, 6 Jan 2003 19:53:56 GMT

Silberlinge? Cool! Ook eentje met stuurstand gebouwd?
Zoals je weet ben ik niet zo'n treinengek. Ik ben het wel met Manfred eens
kwa ICE: de draaistellen zijn wel erg groot. Ik ben ook bang dat de hele
neus maar uit 1 of 2 brokken bestaat. De goederentrein is wel mooi. Ik wacht
nog steeds op een fatsoenlijke stoomloc....
Wat me echter veel blijer maakt op die site is dat Technic terug is. En hoe!

Duq