Subject:
Nieuwe treinen voor 2003?
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sat, 4 Jan 2003 21:02:27 GMT

http://www.marzdistribution.com/insideMarz/lego.cfm

Kijk hier eens naar... ICE en nieuwe goederentrein!
Dit ziet er dus ECHT goed uit, eindelijk weer eens goed nieuws.
Ook het nieuwe politiebureau is niet slecht.

En wat lijkt op een vervolg van Ninja... 2003 word een mooi jaar!
--
Jan-Albert "Anvil" van Ree   | http://www.vanree.net/~javanree/
VanReeDotNet IT Solutions    | http://www.vanree.net