    Re: Nieuwe treinen voor 2003? —Jan-Albert van Ree
   (...) Was te verwachten, een ICE op schaal is niet te doen. Mijn Silberlinge wagon is af, en kan niet normaal rijden, terwijl deze nog niet eens echt op schaal is (8-wide, ruim 50 studs lang, foto's volgen) Bovendien : als ze de neusvorm maar weten (...) (22 years ago, 5-Jan-03, to lugnet.loc.nl)

        Re: Nieuwe treinen voor 2003? —Ronald Vallenduuk
     Silberlinge? Cool! Ook eentje met stuurstand gebouwd? Zoals je weet ben ik niet zo'n treinengek. Ik ben het wel met Manfred eens kwa ICE: de draaistellen zijn wel erg groot. Ik ben ook bang dat de hele neus maar uit 1 of 2 brokken bestaat. De (...) (22 years ago, 6-Jan-03, to lugnet.loc.nl)

        Re: Nieuwe treinen voor 2003? —Manfred Moolhuysen
   (...) Nah, ik bedoel ook niet precies op schaal, maar de "gulden middenweg". Ik vind de lengteschaal-compressie van bijvoorbeeld de Metroliner set best redelijk om aan te zien. Die ICC had ook ongeveer zo'n wielbasis moeten hebben, dan zag hij er al (...) (22 years ago, 6-Jan-03, to lugnet.loc.nl)