  Legoworld foto's van Tim Courtney

Hallo allemaal, afgelopen zaterdag (tijdens de Bouwsteen-meeting in Leeuwarden) werd er uiteraard nog flink nageboomd over Legoworld. O.a. kwam toen naar boven waar we al de foto's van Tim Courtney kunnen vinden op het internet. Ik ben met hem aan (...) (22 years ago, 19-Nov-02, to lugnet.loc.nl)

  Re: Legoworld foto's van Tim Courtney

(...) Eigenlijk niet... zou dat door a) slaapgebrek b) griep met bijbehorende koorts c) overdosis leuke dingen in te weinig tijd komen? Of heb ik nog wat gemist? (...) Gohhh wat zielig voor u meneer Klaas... hopelijk bent u inmiddels een beetje (van (...) (22 years ago, 19-Nov-02, to lugnet.loc.nl)