Subject:
Legoworld foto's van Tim Courtney
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 19 Nov 2002 23:19:55 GMT

Hallo allemaal,

afgelopen zaterdag (tijdens de Bouwsteen-meeting in Leeuwarden) werd er
uiteraard nog flink nageboomd over Legoworld.

O.a. kwam toen naar boven waar we al de foto's van Tim Courtney kunnen
vinden op het internet.
Ik ben met hem aan het mailen geweest; zijn foto's staan nog niet op het
net, hij wil er eerst zelf een selectie uit maken voor een binnenkort te
verschijnen Lego-blad. Heeft te maken met LDraw enzo.
Het fijne weet ik daar niet van, hier svp nog niet op reageren dus.....
   :-)

Wat hij mij wél gemaild heeft: de foto's op de laatste avond in DE STOEL.

Je vindt ze hier, onder het sub-album The Chair.

http://www.vanree.net/~kmeijaard/fotoalbum/legoworld_2002/

Een ieder die er op te zien is herinnert zich deze korte sessie
ongetwijfeld !   :-)

Klaas (chair04.jpg, meest rechtse idioot)

PS: Die (mijn!) witte lap voeringstof heb ik kunnen redden. Kostte
verdorie 20 euro! En maar slopen...., stelletje tuig!         :-)