  Lego Trein & Edits Pro

Hallo, Mijn eerste beschrijving van het Edits Pro systeem samen met Lego treinen is nu te vinden op mijn home pagina. Merk op dat dit alles in het Engels is, zodat dit dan ook voor onze niet Nederlandstalige kolega's ook leesbaar is. Ik weet (...) (22 years ago, 29-May-02, to lugnet.loc.nl, lugnet.loc.be)