Subject:
Lego Trein & Edits Pro
Newsgroups:
lugnet.loc.nl, lugnet.loc.be
Date:
Wed, 29 May 2002 19:58:40 GMT

Hallo,

Mijn eerste beschrijving van het Edits Pro systeem samen met Lego treinen is
nu te vinden op mijn home pagina. Merk op dat dit alles in het Engels is,
zodat dit dan ook voor onze niet Nederlandstalige kolega's ook leesbaar is.
Ik weet namelijk niet in welke talen het boek 'Edits Pro' verschenen is. Ga
naar : http://www.geocities.com/ludo_soete/ en klik op DCC. Indien er nog
vragen zijn, laat dit zeker weten via mijn email adres. Zo nodig kan ik mijn
DCC pagina verder aanpassen indien er nog onduidelijkheden zijn. Merk op dat
dit nog maar enkel geldig is voor de manuele bediening, de PC besturing zal
in een later stadia volgen, vanzodra ik er wat ervaring mee heb. Mogelijks
zal ik mijn systeem upgraden naar de laatste stand van zaken, zodat deze
informatie nog een tijdje op zich kan laten wachten, mede daar ik een print
aan het tekenen ben om wissels via de PC te sturen, dus ... geduld is de
boodschap.

Groetjes,
Ludo