    Kruitvat, ik krijg er wat van... —Saskia van Doesburg
   Ik weet niet of ik me in kan houden, dus "beware" Iemand op die Starwars emmers af geweest? Nou ik wel. Elke aktie van Kruidvat kan ik weer heel de regio af omdat het op is. 10 Kruitvatten verder blijkt dat ze echt op zijn, en ze hadden er maar heel (...) (22 years ago, 17-Apr-02, to lugnet.loc.nl)

        Re: Kruitvat, ik krijg er wat van... —Paul Verkaik
     Hallo Saskia ( en andere) In mijn regio ( rotterdam) waren er wel voldoende?, ik ben ook wezen kijken en in meer dan 1 filiaal ruim 20/30 stuks. Misschien schat de kruitvat inkoop jouw regio qua verkoop minder in dan bij mij??!!??! Overigens bij ons (...) (22 years ago, 17-Apr-02, to lugnet.loc.nl)

        Re: Kruitvat, ik krijg er wat van... —Jan-Albert van Ree
   (...) Weet niet waar je woont, maar een optie is om naar een van de magazijnen te gaan. Ik ben wel eens naar Renswoude gereden toen Kruidvat hier leeg was... werden gewoon paar dozen uit magazijn gehaald, geen probleem. Zou in ieder geval eens (...) (22 years ago, 18-Apr-02, to lugnet.loc.nl)

        Re: Kruitvat, ik krijg er wat van... —Saskia van Doesburg
   Ik begrijp dat het een lokaal probleem is. De interesse voor die emmer is inmiddels dramatisch afgenomen, ik wou het gewoon even kwijt en weten of dat een landelijk probleem is. Niet dus, het zuiden wordt weer achtergesteld :-) Bedankt voor de (...) (22 years ago, 18-Apr-02, to lugnet.loc.nl)