Subject:
Kruitvat, ik krijg er wat van...
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 17 Apr 2002 11:51:04 GMT

Ik weet niet of ik me in kan houden, dus "beware"

Iemand op die Starwars emmers af geweest?
Nou ik wel.
Elke aktie van Kruidvat kan ik weer heel de regio af omdat het op is.
10 Kruitvatten verder blijkt dat ze echt op zijn, en ze hadden er maar heel
weinig gekregen.
En elke keer weer van die dames die van niks weten (kruitvat werknemers).
Ik heb het idee dat als ze zo'n aktie in de folder zetten dat je gewoon om
half tien in de winkel moet zijn.
Wie koopt al die emmers? Huisvrouwen (no offense), handelaars?
Ik ben inmiddels zo gefrustreerd dat het me helemaal niet meer om de inhoud
van die emmer gaat. Ik wil gewoon van zo'n aktie gebruik kunnen maken.
Je krijgt zo'n folder met een halve pagina groot de starwars emmer op de
voorkant, en in de winkel blijkt dat er veel te weinig (lees "geen")
voorraad is.

Ben ik nou de enige die hier zo gefrustreerd van raakt? Of ben ik nu echt
helemaal losgeslagen in de verzamelwoede?

Pfoe, dat lucht op. Absolute non-informatie, maar ik ben het kwijt ;-)

Saskia