Re: levering s@h
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Fri, 22 Feb 2002 21:22:17 GMT

Hoe gaat het overigens met je muzikanten, heb je nog wat aan mijn fototjes
gehad?

Ik heb wel het e.e.a. uitgeprobeerd, maar ik heb gewoon niet genoeg
elementen om een fatsoenlijke harmonie te maken.
Het blijft een beetje bij dweilorkestjes of leger des heils clubjes :-)
Maar je foto's waren zeer leerzaam, nog bedankt daarvoor.

Groeten Paul

PS: voor diegene die nog wachten op de sf? Hoe hebben jullie bestelt? Via • de
website afgelopen maandag om 8:00 am => Donderdagochtend om 10:10 am • bezorgt (
door tnt)
(2 stuks )

Ik heb maandagavond besteld, en ze hebben dus vanmiddag een poging tot
bezorgen gedaan :-)
Priority-mail overigens.

Groet
Saskia (die inmiddels wel een beetje gekalmeerd is hoor)