Re: levering s@h
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Fri, 22 Feb 2002 14:44:27 GMT

In lugnet.loc.nl, Saskia van Doesburg writes:
Hallo allemaal.
Is er een manier om bij je bestelling bij shop@home aan te geven dat ze het
wel bij de buren af mogen geven? Of dat ze na half 6 nog een keer langs
kunnen komen?

Helaas kun je maar 1 afleveradres opgeven. Dus niet 'probeer eerst mijn huis
en als ik er niet ben, probeer de buren dan'. De postbode doet zoiets toch
al wel, maar de TNT meneer dus niet :-(

Ik kom net in het dorp (op weg naar huis van mijn werk) die bus van TNT
tegen (met mijn bestelling aan boord dus) en vind thuis op de deurmat een
briefje "eerstvolgende werkdag af te halen op het postkantoor". Aargh!
O, ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!! Zeker met die middeleeuwse openingstijden van
het postkantoor hier ter plaatse.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Ik heb al regelmatig een halve dag vrij genomen van het werk om een pakketje
op te halen. Het postkantoortje hier heeft echt beroerde openingstijden.

En heeft iemand zijn Santa Fe al wel in huis (want daar ging het natuurlijk
om)?

Nee :-( Ik heb de mijne op 17 februari besteld, maar nog niets ontvangen,
nog niet eens een kaartje om langs het postkantoor te gaan :-(

Saskia (die bijna moet huilen, ja sorry)

Ahhhh <klopje op schouder>. Troost je: je locomotief ligt op het postkantoor
en je kunt altijd een klein griepje krijgen om vroeger naar huis (via
postkantoor) te gaan.

Mark -nog steeds de brievenbus in de gaten houdend- de Kock