  ontmoedigend, niet?

Hallo, Naar aanleiding van enkele berichten op LUGNET, betreffende kortingen op bestellingen bij Shoppen via het internet, stuurde ik een vraag in die zin naar Lego Shop at home Europe en kreeg volgende antwoord: Geachte heer Soete, Bedankt voor uw (...) (23 years ago, 16-Feb-02, to lugnet.loc.nl, lugnet.loc.be)

  Re: ontmoedigend, niet?

(...) Ik denk dat dat dan in Europees verband zou moeten gebeuren. Misschien kun je bovenstaande in het Engels posten in de andere Europese nieuwsgroepen? Misschien kunnen we een soort on-line petitie maken? Ik vind het in ieder geval erg vreemd dat (...) (23 years ago, 17-Feb-02, to lugnet.loc.nl, lugnet.loc.be)

  Re: ontmoedigend, niet?

(...) Dat middel is er intussen, zie: (URL) de enquete in en laat LD weten dat je bulk korting wilt! ~Wessel (23 years ago, 19-Feb-02, to lugnet.loc.nl, lugnet.loc.be)

  Re: ontmoedigend, niet?

(...) Dit heb ik vorige week reeds gedaan. Merk op dat je hier maar ééns per week toegang krijgt om de enquete in te vullen! (...) Ludo (23 years ago, 19-Feb-02, to lugnet.loc.nl, lugnet.loc.be)