Subject:
ontmoedigend, niet?
Newsgroups:
lugnet.loc.nl, lugnet.loc.be
Date:
Sat, 16 Feb 2002 21:03:04 GMT

Hallo,

Naar aanleiding van enkele berichten op LUGNET, betreffende kortingen op
bestellingen bij Shoppen via het internet, stuurde ik een vraag in die zin
naar Lego Shop at home Europe en kreeg volgende antwoord:

Geachte heer Soete,

Bedankt voor uw email aan de LEGO Consumentenservice. Mijn excuses voor
dit verlate antwoord.

Binnen LEGO Shop at Home zijn Europe en USA twee verschillende
afdelingen met elk hun eigen prijsbeleid. Naar mijn weten zijn er binnen
LEGO Shop at Home Europe geen plannen om korting te gaan geven wanneer
consumenten meerdere sets bestellen.

Indien u nog verdere vragen mocht hebben, dan kunt u ons van maandag tot
vrijdag van 9.00 tot 17.00 telefonisch bereiken onder het telefoonnummer
032476171.

Met vriendelijke groeten,

Els Cooper
LEGO Direct Europe

Original Message Follows:
-------------------------

Hi,

Why can't we get a reduction on our order, as in the USA?
They get a reduction of 5%,10% or 15% depending on the number of ordered
sets.

When will we have this reduction here too?

Regards,
Ludo Soete

Is er ergens een mogelijkheid om druk uit te oefenen, zodat wij in Europa
daar ook kunnen van genieten?

Groetjes,
Ludo Soete