  Re: Creator CD ROM bij LU choco prince

(...) Ja ik heb er een. Heb de software nog niet grondig kunnen evalueren, maar mijn eerste indruk is dat het wel grappig in elkaar steekt. Hoewel op de verpakking als leeftijds indicatie 6-99 staat (een van de weinige lego producten waarop dat (...) (23 years ago, 14-Feb-02, to lugnet.loc.nl)

  Re: Creator CD ROM bij LU choco prince

(...) Voor kinderen (9,12) toch wel erg leuk, vooral omdat het erg veel verschillende stukken bevat en gemakkelijk te bedienen is met een uitgebreide uitleg. Stef Mientki (...) (23 years ago, 15-Feb-02, to lugnet.loc.nl)