Re: Creator CD ROM bij LU choco prince
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Fri, 15 Feb 2002 10:30:58 GMT

Wessel Burgers wrote:

In lugnet.loc.nl, Saskia van Doesburg writes:
Volgens het Super de Boer krantje krijg je nu bij een duo-pak LU choco
prince een Lego Creator (castle?) CD ROM t.w.v. ca. ? 22,69 cadeau.

Groeten,

Wessel

Dus ik als een gek naar de Super toe (19.56 uur) en toe was ik natuurlijk
net te laat :-(
(winkel dicht).
Het blijkt dat ik nu dus ook die krantjes in de gaten moet houden.
Heeft iemand al een exemplaar? Is het iets?

Houdoe
Saskia

Ja ik heb er een. Heb de software nog niet grondig kunnen evalueren, maar
mijn eerste indruk is dat het wel grappig in elkaar steekt. Hoewel op de
verpakking als leeftijds indicatie 6-99 staat (een van de weinige lego
producten waarop dat staat overigens), is het toch wel sterk gericht op de
kids. De tutorials zijn voor volwassenen een beetje langdradig.

Qua CAD-software moet je niet teveel verwachten het is bepaald geen Ldraw.
En omdat het de 'Knights Kingdom' versie is, ben je beperkt tot het castle
thema.

Voor kinderen (9,12) toch wel erg leuk, vooral omdat het erg veel
verschillende stukken bevat en gemakkelijk te bedienen is met een uitgebreide
uitleg.
Stef Mientki

Al met al niet iets wat ik zou kopen, maar als premium best cool!

Groeten,

Wessel