  Re: naar legoland, tips gevraagd.

1 dag moet genoeg zijn voor het miniland gedeelte. Als je ook alle attracties wil doen zou ik er een weekend van maken. Hoe ga je er heen? Als je gaat vliegen is het het makkelijkste om het hotel te nemen dat bij het park hoort. Die doen geloof ik (...) (23 years ago, 10-Feb-02, to lugnet.loc.nl)

  Re: naar legoland, tips gevraagd.

Duitsland gaat 17 mei open. Is vanaf Nederland bijna net zover rijden... Ik ben in 1999 in Billund geweest en heb in het hotel overnacht. Kaartje dat je in het hotel kunt kopen, kun je elke dag rondom je overnachting naar binnen via de eigen ingang. (...) (23 years ago, 12-Feb-02, to lugnet.loc.nl)