Re: naar legoland, tips gevraagd.
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 12 Feb 2002 06:51:53 GMT

Duitsland gaat 17 mei open.
Is vanaf Nederland bijna net zover rijden...

Ik ben in 1999 in Billund geweest en heb in het hotel overnacht. Kaartje dat
je in het hotel kunt kopen, kun je elke dag rondom je overnachting naar
binnen via de eigen ingang. 1 kaartje dus voor elke dag dat je aaneen
gesloten in het hotel blijft.

Groetjes
    Maico Arts

"Duq" <duq@iegateway.net> schreef in bericht news:GrBI2B.3L5@lugnet.com...
1 dag moet genoeg zijn voor het miniland gedeelte. Als je ook alle
attracties wil doen zou ik er een weekend van maken.
Hoe ga je er heen? Als je gaat vliegen is het het makkelijkste om het • hotel
te nemen dat bij het park hoort. Die doen geloof ik ook package deals;
vliegen, hotel en twee dagen toegang. Goedkoop is het hotel niet! Wij • waren
het vorig jaar van plan, maar dat ging uiteindelijk niet door.
De laatste keer dat ik er was kwamen we vanaf het Roskilde festival en
hebben we overnacht in een jeugdherberg ergens richting duitse grens, dus • ik
heb geen ervaring met hotels dichtbij.
Verschil tussen Billund en Windsor weet ik niet, nog niet in Engeland
geweest. Wanneer ging duitsland ook weer open?

Duq

Saskia van Doesburg <info@doesdigitals.nl> schreef in berichtnieuws
Gr9wp3.t6@lugnet.com...
We hebben besloten om in april naar Legoland Denemarken te gaan. • (eindelijk)
Daarom wat vragen.
Heb je aan 1 dag genoeg om alles op je gemak te zien, of kan je er beter
twee dagen voor uittrekken?
Heeft iemand nog een goede tip voor een hotel ofzoiets? (we zijn met • zijn
tweeën).
Kun je het beste naar Billund gaan, of beter naar Engeland, of maakt het
niks uit?
Tips zijn welkom!

Groet
Saskia