    naar legoland, tips gevraagd. —Saskia van Doesburg
   We hebben besloten om in april naar Legoland Denemarken te gaan. (eindelijk) Daarom wat vragen. Heb je aan 1 dag genoeg om alles op je gemak te zien, of kan je er beter twee dagen voor uittrekken? Heeft iemand nog een goede tip voor een hotel (...) (23 years ago, 9-Feb-02, to lugnet.loc.nl)

        Re: naar legoland, tips gevraagd. —Mark de Kock
     (...) Ligt eraan of je met of zonder kinderen gaat. Twee jaar terug zijn mijn vriendin en ik samen een weekje naar Denemarken gegaan (no kids) en op een zonnige dag zijn we 1 dag naar Legoland geweest. We waren lekker op tijd gegaan (5 minuten na (...) (23 years ago, 9-Feb-02, to lugnet.loc.nl)

        Re: naar legoland, tips gevraagd. —Ronald Vallenduuk
   1 dag moet genoeg zijn voor het miniland gedeelte. Als je ook alle attracties wil doen zou ik er een weekend van maken. Hoe ga je er heen? Als je gaat vliegen is het het makkelijkste om het hotel te nemen dat bij het park hoort. Die doen geloof ik (...) (23 years ago, 10-Feb-02, to lugnet.loc.nl)

        Re: naar legoland, tips gevraagd. —Maico Arts
   Duitsland gaat 17 mei open. Is vanaf Nederland bijna net zover rijden... Ik ben in 1999 in Billund geweest en heb in het hotel overnacht. Kaartje dat je in het hotel kunt kopen, kun je elke dag rondom je overnachting naar binnen via de eigen ingang. (...) (23 years ago, 12-Feb-02, to lugnet.loc.nl)