  Re: Praxis aanbieding!! X-wing

Hoi Wessel, Ik heb eindelijk de X-wing klaar. Wat een geweldige doos voor die prijs. Jammer dat ik niet meer in nederland ben om nog zo'n goedkope doos te kopen. Maar goed. Een vraagje. Als ik de cockpit dicht maak staat hij nog altijd ietsje open (...) (23 years ago, 17-Jan-02, to lugnet.loc.nl)

  Re: Praxis aanbieding!! X-wing

Ja, dat schijnt zo 'te horen'. Ik heb er al vaker mensen over zien klagen hier op Lugnet. Maar goed er is vast wel iets op te verzinnen. Ik heb zelf de moeite nog niet genomen om een oplossing te bedenken. Mocht je zelf iets verzinnen laat het dan (...) (23 years ago, 17-Jan-02, to lugnet.loc.nl)

  Re: Praxis aanbieding!! X-wing

Ik heb gisteren nog even gekeken, er is een simpele oplossing voor: Vlak achter de cockpit zit aan beide zijden een 1x1 grijs blokje en een 1x2 grijs technic blokje met twee gaatjes. Als je onder deze twee blokjes een 1x3 plaatje bevestigd is het (...) (23 years ago, 18-Jan-02, to lugnet.loc.nl)