    Nieuwe bulk items verwacht op Shop at Home —Manfred Moolhuysen
   Brad Justus, Senior Vice President van LEGO Direct heeft zojuist op LUGNET gesproken. Op de Internetwinkel van LEGO® is binnenkort (dit jaar nog) het onderstaande lijstje met nieuwe bulk items te verwachten. Hier zijn enkele spectaculaire (...) (23 years ago, 17-Nov-01, to lugnet.loc.nl, lugnet.loc.be)

        Re: Nieuwe bulk items verwacht op Shop at Home —Saskia van Doesburg
    (...) Zou dit eigenlijk weer zo'n actie worden dat je er heeeeel snel bij moet zijn, of anders pech gehad (ik denk bv. aan "de garage-roldeuren affaire")? Of gaan deze bomen langere tijd in het assortiment blijven? Iemand een idee? Groet Saskia (23 years ago, 17-Nov-01, to lugnet.loc.nl, lugnet.loc.be)

        Re: Nieuwe bulk items verwacht op Shop at Home —Wessel Burgers
   (...) Ik heb wel een idee: volgens mij zijn ze 'here to stay'. Die garagedeuren destijds betrof gewoon een partijtje dat ergens in een magazijn is gevonden. De cypres bomen worden volgens mij echter speciaal opnieuw voor Lego Direct/S@H gemaakt. (...) (23 years ago, 19-Nov-01, to lugnet.loc.nl, lugnet.loc.be)

        Re: Nieuwe bulk items verwacht op Shop at Home —Manfred Moolhuysen
   (...) Wessel heeft gelijk. De genoemde combinaties van onderdelen en hoeveelheden zijn nooit eerder door LEGO® uitgebracht. Er was wel een service-pakketje met enkel Cypres bomen (nummer 5192) maar daar zaten slechts 2 bomen in, voor f 4,75 (...) (23 years ago, 19-Nov-01, to lugnet.loc.nl, lugnet.loc.be)