Re: Nieuwe bulk items verwacht op Shop at Home
Newsgroups:
lugnet.loc.nl, lugnet.loc.be
Date:
Mon, 19 Nov 2001 09:29:26 GMT

In lugnet.loc.nl, Saskia van Doesburg writes:

Cypres bomen (druppelvormig, geen Partsref afbeelding)
5 stuks voor ca. f 12,50 - ca. BEF 230

Zou dit eigenlijk weer zo'n actie worden dat je er heeeeel snel bij moet
zijn, of anders pech gehad (ik denk bv. aan "de garage-roldeuren affaire")?
Of gaan deze bomen langere tijd in het assortiment blijven?
Iemand een idee?

Ik heb wel een idee: volgens mij zijn ze 'here to stay'. Die garagedeuren
destijds betrof gewoon een partijtje dat ergens in een magazijn is gevonden.
De cypres bomen worden volgens mij echter speciaal opnieuw voor Lego
Direct/S@H gemaakt. Zodra ze uitverkocht zijn maken ze zo weer een partij
nieuwe.

Check anders de originele post van Justus:

http://news.lugnet.com/lego/direct/?n=3643

~Wessel