    Waar kan ik Robolab voor Mindstorms kopen??? —Ron Witkamp
   Pitsco verkoopt het niet aan non-US countries. Lego kan me per telefoon ook niet veel verder helpen. Wie weet iets of heeft het te koop? (23 years ago, 7-Nov-01, to lugnet.loc.nl)

        Re: Waar kan ik Robolab voor Mindstorms kopen??? —Lindsay Frederick Braun
     (...) Misschien iemand die in VS wonen (b.v. mij) kunt je helpen? Ik denk dat je op .b-s-t zult vragen. Als je niemand kunt vinden, kan ik je proberen te helpen. (Ik kan maar alleen US$ gebruiken want mijn Postbank Giro werkt niet in VS.) Email me (...) (23 years ago, 7-Nov-01, to lugnet.loc.nl)

        Re: Waar kan ik Robolab voor Mindstorms kopen??? —Klaas H. Meijaard
   Hoi Ron, via de inkoop van een school of universiteit kun je RoboLab bestellen bij de firma Heutink. Ik zal je rechtstreeks even een scan mailen van de Robolab demoCD (sturen ze meestal wel op als je het vriendelijk vraagt, en anders kopieer ik hem (...) (23 years ago, 10-Nov-01, to lugnet.loc.nl)