Re: Waar kan ik Robolab voor Mindstorms kopen???
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sat, 10 Nov 2001 00:26:07 GMT

Hoi Ron,

via de inkoop van een school of universiteit kun je RoboLab bestellen bij de
firma Heutink. Ik zal je rechtstreeks even een scan mailen van de Robolab demoCD
(sturen ze meestal wel op als je het vriendelijk vraagt, en anders kopieer ik
hem wel even...) en van de achterkant van de CD-katalogus van Heutink.
Loop je 'vast' bij ze, mail me dan. Dan probeer ik e.e.a. te regelen via mijn
bedrijfslokatie bij de KUN (universteit Nijmegen).

Klaas H. Meijaard

Ron Witkamp schreef:

Pitsco verkoopt het niet aan non-US countries. Lego kan me per telefoon ook
niet veel verder helpen. Wie weet iets of heeft het te koop?