  Ik ben halverwege Ep1 !

Jippie! Vandaag 7111, 7121 en 7131 ontvangen. Nog maar vier sets (7101 was al eerder aangekomen) en ik ben StarWars compleet! Korte beschrijving: 7111 (droid fighter) lekker veel bruine onderdelen. Kan transformeren van fighter naar walker, maar (...) (25 years ago, 20-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Ik ben halverwege Ep1 !

(...) Gisteren (20 mei) heb ik van mijn tante uit Amerika ook sets gekregen: Lightsaber Duel, Droid Starfighter, Naboo Swamp and Anakins Pod Racer. En in je commentaar en conclusies kan ik helemaal mee gaan! Coole sets! (25 years ago, 21-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Ik ben halverwege Ep1 !

In lugnet.loc.nl, Jaco van der Molen writes: [knip] (...) En ik ben het met jou eens dat in 7101, Dart Muil een dubbele lightsabre had moeten hebben. Mark "mijn katten hebben een droid-hoofd vernield" de Kock (25 years ago, 21-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Ik ben halverwege Ep1 !

(...) Ik heb mij (SPOILER ALERT) laten vertellen dat Darth Maul in het begin van de film, bij 7101, Mr Maul slechts een van de twee helften gebruikt. Jasper (25 years ago, 22-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Ik ben halverwege Ep1 !

(...) Yep, ik las net hetzelfde in lugnet.starwars. Hmmm... misschien toch maar naar de USoA vliegen om de film te gaan zien? Mark "I wanna see da movie" de Kock (25 years ago, 23-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Ik ben halverwege Ep1 !

(...) Je kunt ook in Juli naar de UKoGBaNI varen. Jasper (25 years ago, 24-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Ik ben halverwege Ep1 !

(...) Meen je dat nou? Je zou die beesten toch. Die Droid zijn zo koud! (Om in het Nederlands te blijven). Overigens toch jammer dat hun benen niet van elkaar gescheiden zijn. Verder zijn ze inderdaad flink breekbaar. (25 years ago, 25-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Ik ben halverwege Ep1 !

(...) Maar het leuke is: de droid MET tandafdrukken ziet er beter uit! Het zijn net ogen. Ik denk eraan om de andere droid ook aan de katten te voeren... Groe(n)te Mark "bezig met Ep1 compleet te worden" de Kock (25 years ago, 25-May-99, to lugnet.loc.nl)