Subject:
Ik ben halverwege Ep1 !
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 20 May 1999 18:14:54 GMT

Jippie! Vandaag 7111, 7121 en 7131 ontvangen. Nog maar vier sets (7101 was al
eerder aangekomen) en ik ben StarWars compleet!
Korte beschrijving: 7111 (droid fighter) lekker veel bruine onderdelen. Kan
transformeren van fighter naar walker, maar daarvoor moet je wel de kop
losmaken en los bovenop het model plaatsen.
7121 (Naboo Swamp) TWEE androids! En doorzichtige radarschijven! Plus een
stukje moeras, die niet alleen in StarWars te gebruiken is: mijn krokodillen
zijn er gelukkig mee.
7131 (Anakin's podracer) AWESOME! Te gek model met veel nieuwe elementen, die
ook in andere modellen goed te gebruiken zijn. Het model straalt snelheid uit.
Het bruin/witte robotje is grappig en toont weer eens een andere manier om uit
meerdere onderdelen een robot te bouwen, net als in de jaren tachtig.

Kortom: Goeje modellen en ik ben blij dat ik niet tot september heb gewacht.

Mark "may the swartch be with you" de Kock